Vitajte v sekcii Najčastejšie otázky, kde sa môžete dozvedieť, aké otázky najčastejšie kladú naši zákazníci. Tu je veľmi možné nájsť odpoveď na vašu otázku. Ak tomu tak nie je, nebojte sa nás opýtať.
Ako sa pozerať na kameru z počítača?
Prihláste sa pomocou e-mailovej adresy a hesla, ktoré už používate pre aplikáciu na nasledujúcej stránke: https://www.eyeplusiot.com/login
Ako sa pozerať na kameru z viacerých zariadení?
Musíte nainštalovať aplikáciu do druhého zariadenia (smartphone, tablet) a vstúpiť do pre-existujúce profil. Kamera sa automaticky zobrazí bez nutnosti nastavenia.
Môžem sledovať viac ako 1 kameru na jednom zariadení?
Áno, môžete pridať viac ako jednu Wifi kameru do svojho profilu. Vyberte + (vpravo hore) a pridajte ďalšie kameru podľa pokynov na inštaláciu.
Môžem kameru postaviť na strop?
Áno, keď jej namontujete na strop, je nutné nastaviť možnosť otočenia obrázku o 180 stupňov – “Image rollover 180 °”
Môžem vypnúť kameru a presunúť ju bez akýchkoľvek nových nastavení?
Keď je kamera Wifi vypnutá zo zásuvky v stene, nie sú potrebné žiadne nové nastavenia, kamera sa automaticky pripojí k routeru.
Je potrebné zmeniť WiFi router, čo mám robiť?
Musíte resetovať kameru pomocou ihly zo sady, aby ste odstránili jej stará nastavenia a pridali ju späť podľa príručky.
WiFi kameru nemožno pripojiť, čo by mohlo byť dôvodom?
Dôvody môžu byť nasledovné: Zadali ste nesprávne heslo pre svoj domáci router, kamera nie je resetovaná, kamera nemôže prečítať QR kód.
This website uses cookies to improve your experience. By using this website you agree to our Privacy Policy.