Vitajte v sekcii Najčastejšie otázky, kde sa môžete dozvedieť, aké otázky najčastejšie kladú naši zákazníci. Tu je veľmi možné nájsť odpoveď na vašu otázku. Ak tomu tak nie je, nebojte sa nás opýtať.
Vitajte v sekcii Najčastejšie otázky, kde sa môžete dozvedieť, aké otázky najčastejšie kladú naši zákazníci. Tu je veľmi možné nájsť odpoveď na vašu otázku. Ak tomu tak nie je, nebojte sa nás opýtať.
Prihláste sa pomocou e-mailovej adresy a hesla, ktoré už používate pre aplikáciu na nasledujúcej stránke: https://www.eyeplusiot.com/login
Musíte nainštalovať aplikáciu do druhého zariadenia (smartphone, tablet) a vstúpiť do pre-existujúce profil. Kamera sa automaticky zobrazí bez nutnosti nastavenia.
Áno, môžete pridať viac ako jednu Wifi kameru do svojho profilu. Vyberte + (vpravo hore) a pridajte ďalšie kameru podľa pokynov na inštaláciu.
Áno, keď jej namontujete na strop, je nutné nastaviť možnosť otočenia obrázku o 180 stupňov – „Image rollover 180 °“
Keď je kamera Wifi vypnutá zo zásuvky v stene, nie sú potrebné žiadne nové nastavenia, kamera sa automaticky pripojí k routeru.
Musíte resetovať kameru pomocou ihly zo sady, aby ste odstránili jej stará nastavenia a pridali ju späť podľa príručky.
Dôvody môžu byť nasledovné: Zadali ste nesprávne heslo pre svoj domáci router, kamera nie je resetovaná, kamera nemôže prečítať QR kód.