1. Stiahnite si aplikáciu YCC365 Plus z Google Play pre Android alebo Apple Store pre iPhone..
2. Urobiť registráciu v prílohe (to je vyžadované len raz)
Postupujte podľa týchto jednoduchých krokov:
• Kliknite na Sign Up
Zadajte svoju e-mailovú adresu a vytvorte nové heslo pre budúce vstup do profilu. Heslo musí obsahovať aspoň jedno veľké písmeno, malé písmená a čísla. Celkový počet symbolov musí byť viac ako 6. Príklad: Test123
3. Po úspešnej registrácii obdržíte e-mail s odkazom pre potvrdenie vašej registrácie a musíte nasledovať (otvoriť) odkaz, aby ste jej úspešne dokončili.
4. Zapnite WiFi vo svojom smartphonu.
5. Kliknite na tlačidlo resetovania kamery asi na 5 sekúnd, kým nebudete počuť signál. K tomuto účelu použite ihlu v súprave. Tlačidlo je v hornej časti kamery, vedľa slotu pre SD karty. Po reštarte sa kamera otočí..
Po otvorení aplikácie a prihlásení do profilu pomocou e-mailu a hesla, ktoré ste už vytvorili, môžete pristúpiť k inštalácii kamery podľa jednej z dvoch nižšie uvedených možností:
VARIANT 1:
Vzdialenosť by mala byť asi 10 – 20 cm, potom, čo počujete signál, to znamená, že kamera si prečítala QR kód. Potom stlačte tlačidlo: I heart the “beep” voice.
! Spojenie je pripravené, keď počujete, že kamera povie “Internet connected. Welcome to use cloud camera “
VARIANTA 2:
• Vyberte prvý opcie “Intelligent camera”
• Vyberte tretí opcie “Addition of AP hotspot”
• Označte: “if you have finished the above steps, click Next”
• Potom pokračujte stlačením tlačidla: “Next”
• Vyberte tlačidlo: “Go to Setting”
• Načíta sa zoznam všetkých WiFi sietí. Vyhľadajte sieť zo zoznamu, ktorý je pomenovaný CLOUDCAM_XXXX a kontaktujte ju..
Zobrazí sa okno, kde musíte zadať heslo pre vašej WiFi siete. Pokračujte vpred a počkajte na pripojenie..
Užitočné úpravy po inštalácii:
Pokiaľ chcete odstrániť plán, je nutné “pretiahnuť” pridaný plán doľava a vybrať Delete:
• Vytvorte nový učet s iným e-mailom a heslom a zdieľajte kameru z prvého účtu s novým účtom. To sa vykonáva nastavením, potom “Private share” -> zadajte e-mailovú adresu nového účtu, do nasledujúceho riadka zadajte náhodné meno a vyberte, aké práva by mal mať účet, ku ktorému chcete kameru zdieľať. Možnosti sú: Live (len v reálnom čase), Playback (byť schopný vrátiť záznamy), PTZ (možno otočiť kameru) -> vyberte tlačidlo
• Ak chcete dostať oznámenie pri každom hnutia v čase konania akcie (bez oneskorenia) pre aktiváciu je potrebné pristupovať push notification settings -> Receive notification -> Receive all notifications
Od Stop notification time môžete staviť časový rozvrh pre príjem oznámenia.
Nádhernú a veľmi užitočnou možnosťou je uložiť rôzne zobrazenia. To znamená, že zobrazenie kamery môžete uložiť a pomenovať, napríklad: Vchodové dvere, balkónové dvere, okno atď. Týmto spôsobom, keď ste nechali kameru v polohe, ktorá monitoruje okno, stačí jedno kliknutie, aby ste jej otočili a zaujala pozíciu, ktorú ste predtým uložili do pamäte k dverám.
Pre uloženie týchto pozícií musíte zvoliť ikonu zraku, ktorá sa nachádza hneď vedľa joysticku pre riadenie a pod obrázkom.
Najčastejšie otázky |
Ako sa pozerať na kameru z počítača? |
Prihláste sa pomocou e-mailovej adresy a hesla, ktoré už používate pre aplikáciu na nasledujúcej stránke: https://www.eyeplusiot.com/login |
Ako môžem sledovať kameru z viacerých zariadení? |
Musíte nainštalovať aplikáciu do druhého zariadenia (smartphone, tablet) a prihlásiť sa k existujúcemu profilu. Kamera sa automaticky zobrazí, bez nutnosti nastavenia. |
Môžem sledovať viac ako 1 kameru na jedno zariadenie? |
Áno, k svojmu profilu môžete pridať viac ako jednu kameru Wifi. Vyberte + (vpravo hore) a pridajte ďalšie kameru podľa pokynov pre inštaláciu. |
Môžem kameru postaviť na strop? |
Áno, po inštalácii na strop, je nutné nastaviť možnosť otočenia obrázku o 180 stupňov – “Image rollover 180 °” |
Môžem vypnúť kameru a presunúť ho bez akýchkoľvek nových nastavení? |
Keď je kamera Wifi vypnutá zo zásuvky v stene, nie sú potrebné žiadne nové nastavenia, kamera sa automaticky pripojí k routeru. |
Je potrebné zmeniť WiFi router, čo mám robiť? |
Musíte resetovať kameru pomocou ihly zo sady, aby ste odstránili jej stará nastavenia a znova ju pridali podľa návodu. |
WiFi kameru nemožno pripojiť, čo by mohlo byť dôvodom? |
Dôvody môžu byť nasledovné: Nesprávne heslo pre domáce router, kamera nie je resetovaná, kamera nečíta QR kód. |