VŠEOBECNÉ PODMIENKY ELEKTRONICKÉHO OBCHODU
Robicam.sk
Art. 1. Tieto všeobecné obchodné podmienky sú určené na vzťah medzi spoločnosťou VIEW Ltd., ďalej len DODÁVATEĽ, a zákazníkmi, ďalej len „UŽÍVATELIA“, v internetovom obchode https://robicam.sk, ďalej len: nižšie je ELEKTRONICKÝ OBCHOD.
Art. 2. Informácie podľa zákona o elektronickom obchode a zákona o ochrane spotrebiteľa:
III. CHARAKTERISTIKY ELEKTRONICKÉHO OBCHODU
Art. 3. Internetový obchod je prístupný na internetovej adrese https://robicam.sk, prostredníctvom ktorej majú používatelia možnosť uzatvárať zmluvy o predaji a dodaní tovaru, ktoré ponúka ELEKTRONICKÝ OBCHOD, vrátane nasledujúcich:
Art. 4. Poskytovateľ dodáva tovar a zaručuje práva používateľov stanovené zákonom, v rámci dobrej viery, kritériami a podmienkami, ktoré sú v praxi akceptované, spotrebiteľským alebo obchodným právom.
Art. 5. (1) Užívatelia uzatvárajú zmluvu o kúpe a predaji tovaru ponúkaného ELEKTRONICKÝM OBCHODOM prostredníctvom rozhrania Poskytovateľa prístupného na jeho internetovej stránke na internete alebo inými prostriedkami diaľkovej komunikácie.
(2) Dodávateľ sa zaväzuje na základe zmluvy o predaji tovaru s používateľmi dodať a previesť vlastníctvo používateľa na tovar definovaný používateľom prostredníctvom rozhrania.
(3) Užívatelia platia dodávateľovi za dodaný tovar odmenu v súlade s podmienkami uvedenými v ELEKTRONICKOM OBCHODE a v týchto všeobecných obchodných podmienkach. Odmena je suma ceny oznámená Poskytovateľom na adrese ELECTRONIC SHOP na internete.
(4) Dodávateľ dodá tovar, ktorý požadujú Užívatelia, za podmienok určených Poskytovateľom na internetovej stránke elektronického obchodu av súlade s týmito Všeobecnými obchodnými podmienkami. (5) Dodacia cena sa určuje osobitne a výslovne od ceny tovaru.
Art. 6. (1) Užívateľ a Poskytovateľ sa dohodli, že všetky vyhlásenia medzi nimi v súvislosti s uzavretím a plnením kúpnej zmluvy sa môžu robiť elektronicky a prostredníctvom elektronických vyhlásení v zmysle zákona o elektronickom dokumente a elektronickom podpise a Art. 11 zákona o elektronickom obchode.
(2) Predpokladá sa, že elektronické vyhlásenia, ktoré urobia používatelia stránok, robia osoby uvedené v údajoch poskytnutých používateľom v čase registrácie, ak používateľ zadal príslušné používateľské meno a heslo.
Art. 7. (1) Za účelom použitia ELEKTRONICKÉHO OBCHODU na uzatváranie zmlúv o predaji tovaru užívateľ zadá meno a heslo pre vzdialený prístup, ktoré si zvolil, v prípade, že si elektronický obchod vyžaduje registráciu.
(2) Meno a heslo pre vzdialený prístup určí Užívateľ elektronickou registráciou na webovej stránke Poskytovateľa.
(3) Vyplnením údajov a stlačením tlačidiel „Áno, súhlasím“ alebo „Registrácia“ Užívateľ prehlasuje, že je oboznámený s týmito všeobecnými podmienkami, súhlasí s ich obsahom a zaväzuje sa ich bezpodmienečne dodržiavať.
(4) Poskytovateľ potvrdí registráciu vykonanú používateľom zaslaním listu na e-mailovú adresu uvedenú užívateľom, na ktorú sa zasielajú informácie o aktivácii registrácie. Užívateľ potvrdí registráciu a uzavretie zmluvy elektronickým odkazom v liste informujúcom o registrácii zaslaným Poskytovateľom. Po potvrdení sa vytvorí účet Užívateľa a vzniknú zmluvné vzťahy medzi ním a Poskytovateľom.
(5) Pri dokončení registrácie je užívateľ povinný poskytnúť presné a aktuálne údaje. V prípade zmeny používateľ bezodkladne aktualizuje údaje uvedené v jeho registrácii.
(6) Užívateľ sa zaväzuje zaregistrovať sa na internetovej stránke e-shopu, aby využil úplnú funkčnosť elektronického obchodu Poskytovateľa. Poskytovateľ nezodpovedá za to, že v prípade absencie registrácie nemohol používateľ využiť celú funkčnosť e-shopu, a to aj pokiaľ ide o výkon práv vyplývajúcich zo zmluvy, možnosť uplatniť si nižšiu cenu a ďalšie podobné funkcie.
(7) Tieto všeobecné obchodné podmienky môžu byť akceptované používateľmi aj bez registrácie v ELEKTRONICKOM OBCHODE výslovným vyhlásením vôle, a to aj prostredníctvom webovej stránky ELEKTRONICKÝCH OBCHODOV.
Art. 8. (1) E-mailová adresa poskytnutá pri počiatočnej registrácii Užívateľa, ako aj akákoľvek následná e-mailová adresa použitá na výmenu výpisov medzi Užívateľom a Poskytovateľom, je „Primárna e-mailová adresa“ v zmysle týchto Všeobecných podmienok. Užívateľ má právo zmeniť svoju primárnu kontaktnú e-mailovú adresu.
(2) Poskytovateľ po prijatí žiadosti o zmenu primárnej kontaktnej e-mailovej adresy zašle žiadosť o potvrdenie zmeny. Poskytovateľ zašle žiadosť o potvrdenie na nový Primárny kontaktný e-mail špecifikovaný Užívateľom.
(3) Zmena e-mailovej adresy primárnej kontaktnej adresy sa uskutoční po potvrdení užívateľom, vyjadrenom prostredníctvom odkazu v žiadosti o potvrdenie, zaslanej poskytovateľom na nový hlavný kontaktný e-mail určený používateľom.
(4) Poskytovateľ informuje Užívateľa o vykonanej zmene e-mailom zaslaným na Hlavnú kontaktnú elektronickú adresu uvedenú Užívateľom pred vykonaním zmeny podľa ods. 2.
(5) Poskytovateľ nezodpovedá používateľovi za neoprávnenú zmenu primárnej kontaktnej e-mailovej adresy.
(6) Poskytovateľ môže v osobitných prípadoch od používateľa vyžadovať, aby použil primárnu kontaktnú e-mailovú adresu.
Art. 9. (1) Používatelia používajú hlavne rozhranie na stránke Poskytovateľa na uzatváranie zmlúv o predaji tovaru ponúkaného Poskytovateľom v ELEKTRONICKOM OBCHODE. (2) Zmluva sa uzavrie v bulharčine.
(3) Zmluva medzi Poskytovateľom a Užívateľom predstavuje tieto všeobecné obchodné podmienky, ktoré sú prístupné na webovej stránke ELEKTRONICKÉHO OBCHODU.
(4) Zmluvnou stranou s Poskytovateľom je Používateľ podľa údajov poskytnutých pri registrácii a obsiahnutých v osobnom profile Užívateľa. Aby sa predišlo pochybnostiam, sú to údaje, ktoré vytvorili účet u Poskytovateľa.
(5) Poskytovateľ do rozhrania svojej webovej stránky zahrnie technické prostriedky na odhaľovanie a nápravu chýb pri zadávaní informácií pred vyhotovením vyhlásenia o uzavretí zmluvy.
(6) Táto zmluva sa považuje za uzavretú od okamihu registrácie užívateľa u poskytovateľa alebo prijatia všeobecných podmienok iným výslovným spôsobom, a to aj vyhlásením na webovej stránke poskytovateľa. Zmluva o predaji tovaru sa považuje za uzavretú okamihom jeho žiadosti zo strany Užívateľa prostredníctvom rozhrania Dodávateľa.
(7) Poskytovateľ pri uzatváraní tejto zmluvy a pri uzatváraní zmluvy o predaji tovaru výslovne informuje užívateľa vhodným spôsobom elektronickými prostriedkami. (8) Žiadosť o uzavretie zmluvy a potvrdenie jej prijatia sa považujú za doručené, ak majú ich adresáti možnosť k nim získať prístup.
(9) Dodávateľ dodá tovar na adresu uvedenú používateľmi a nezodpovedá v prípade, že údaje poskytnuté používateľmi sú nesprávne alebo zavádzajúce.
Art. 10. (1) Užívatelia uzavrú s Poskytovateľom kúpnu zmluvu podľa nasledujúceho postupu:
Vykonanie registrácie v ELEKTRONICKOM OBCHODE a poskytnutie potrebných údajov, ak používateľ nemá registráciu v ELEKTRONICKOM OBCHODE alebo vyžiadaním tovaru bez registrácie;
Vstup do elektronického objednávkového systému obchodu identifikáciou s menom a heslom a inými prostriedkami identifikácie;
Výber jedného alebo viacerých ponúkaných produktov E-SHOP a ich pridanie do zoznamu tovaru na kúpu;
Poskytovanie údajov na dodanie;
Výber spôsobu a času zaplatenia ceny.
Potvrdenie objednávky;
(2) Užívatelia môžu s poskytovateľom uzavrieť kúpnu zmluvu bez registrácie, pričom využijú príslušnú funkcionalitu v rozhraní e-shopu.
Art. 11. Pravidlá tohto oddielu VI týchto všeobecných podmienok sa vzťahujú na používateľov, pre ktorých podľa informácií poskytnutých na uzavretie zmluvy o predaji alebo registrácii na ELEKTRONICKOM OBCHODE je možné dospieť k záveru, že sú spotrebiteľmi v zmysle zákona Zákon o ochrane spotrebiteľa, zákon o elektronickom obchode a / alebo smernica Európskeho parlamentu a Rady 2011/83 / ES z 25. októbra 2011.
Art. 12. (1) Hlavné charakteristiky tovaru ponúkaného Poskytovateľom sú definované v profile každej komodity na webovej stránke ELEKTRONICKÉHO OBCHODU.
(2) Cena tovaru so všetkými zahrnutými daňami určí Poskytovateľ v profile každého tovaru na webovej stránke ELEKTRONICKÉHO OBCHODU.
(3) Hodnota poštovného a náklady na dopravu nezahrnuté v cene tovaru určí poskytovateľ a poskytuje ich používateľom ako informáciu v jednom z nasledujúcich okamihov pred uzavretím zmluvy:
– v profile každého tovaru na webovej stránke Poskytovateľa e-shopu;
– pri výbere tovaru na uzatvorenie kúpnej zmluvy;
(4) Spôsob platby, dodania a plnenia zmluvy sa určujú v týchto Všeobecných podmienkach, ako aj informácie poskytované Užívateľovi na webovej stránke Poskytovateľa.
(5) Informácie poskytnuté používateľom podľa tohto článku sú aktuálne v okamihu ich vizualizácie na webovej stránke poskytovateľa pred uzavretím kúpnej zmluvy.
(6) Dodávateľ musí na svojom pracovisku uviesť podmienky dodania jednotlivého tovaru.
(7) Dodávateľ uvedie pred uzavretím zmluvy celkovú hodnotu zmluvy pre všetok tovar v nej obsiahnutý.
(8) Užívatelia súhlasia s tým, že všetky informácie požadované zákonom o ochrane spotrebiteľa môžu byť poskytované prostredníctvom rozhrania platformy E-SHOP alebo e-mailom.
Art. 13. (1) Užívateľ súhlasí s tým, že Poskytovateľ má právo prijať zálohu na zmluvy o predaji a predaji tovaru uzatvorené so spotrebiteľom. (2) Spotrebiteľ si nezávisle vyberie, či zaplatí dodávateľovi cenu za dodanie tovaru pred alebo v čase dodania.
Art. 14. (1) Spotrebiteľ má právo na odstúpenie od uzatvorenej zmluvy do 14 dní odo dňa prevzatia tovaru prostredníctvom jednotného formulára na odstúpenie od zmluvy, ktorý je k dispozícii na webe, bez toho, aby musel zaplatiť náhradu alebo pokutu a bez uvedenia dôvodu. Poskytovateľovi. Informácie o uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy sú k dispozícii na webovej stránke Poskytovateľa. Používatelia môžu tiež použiť iný jednoznačný údaj, ktorý je možné zaznamenať na trvalé médium.
(2) Právo na odmietnutie podľa ods. 1 sa neuplatňuje v týchto prípadoch:
(3) Ak Poskytovateľ nesplnil svoje povinnosti poskytnúť informácie uvedené v zákone o ochrane spotrebiteľa, má užívateľ právo odstúpiť od uzatvorenej zmluvy do jedného roka a 14 dní odo dňa prevzatia tovaru. Ak sa informácie poskytujú spotrebiteľovi v lehote na odstúpenie od zmluvy, tieto informácie začínajú plynúť odo dňa ich predloženia. ,
(4) Ak spotrebiteľ uplatnil svoje právo na odstúpenie od zmluvy uzatvorenej na diaľku alebo mimo prevádzkových priestorov, poskytovateľ bez zbytočného odkladu a najneskôr do 14 dní vráti všetky sumy prijaté spotrebiteľom vrátane nákladov na doručenie. dátum, keď bol spotrebiteľ informovaný o rozhodnutí o odstúpení od zmluvy. Poskytovateľ vráti sumy prijaté rovnakým spôsobom platby, aký použil užívateľ pri pôvodnej transakcii, pokiaľ sa používateľ výslovne nedohodol na použití iného spôsobu platby a za predpokladu, že to pre používateľa nebude znamenať žiadne náklady.
(5) Pri uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy náklady na vrátenie dodaného tovaru znáša spotrebiteľ a náklady na vrátenie tovaru sa odpočítajú od sumy zaplatenej používateľom na základe zmluvy. Dodávateľ nie je povinný uhradiť dodatočné náklady na dodanie tovaru, ak si užívateľ výslovne zvolil iný spôsob dodania tovaru, ako je najlacnejší typ štandardného dodania ponúkaný dodávateľom.
(6) Spotrebiteľ je povinný skladovať prijatý tovar Poskytovateľa a zabezpečiť zachovanie jeho kvality a bezpečnosti počas obdobia podľa ods. 1.
(7) Užívateľ môže uplatniť svoje právo na odstúpenie od zmluvy s poskytovateľom písomným vyhlásením poskytovateľovi prostredníctvom štandardného formulára na odstúpenie od zmluvy dostupného na webovej stránke ELEKTRONICKÉHO OBCHODU.
(8) Ak Poskytovateľ neponúkol prevzatie tovaru sám, môže spotrebiteľovi odobrať platbu, až kým tovar nedostane, alebo kým užívateľ nepreukáže, že tovar poslal späť, podľa toho, čo nastane. skôr.
Art. 15. (1) Lehota dodania tovaru a začiatočný bod, z ktorého tovar vychádza, sa pre každý tovar určia osobitne pri uzatvorení zmluvy so spotrebiteľom prostredníctvom internetovej stránky poskytovateľa, pokiaľ nebol tovar objednaný v jednej dodávke.
(2) Ak spotrebiteľ a poskytovateľ nestanovili dodaciu lehotu, dodacia lehota tovaru je 30 pracovných dní odo dňa nasledujúceho po odoslaní objednávky spotrebiteľa poskytovateľovi prostredníctvom internetovej stránky internetového obchodu.
(3) Ak poskytovateľ nemôže splniť zmluvu, pretože nemá objednaný tovar, je povinný o tom informovať spotrebiteľa a získať späť ním zaplatené sumy.
Art. 16. (1) Dodávateľ dodá tovar spotrebiteľovi po overení, či boli splnené požiadavky na poskytovanie informácií spotrebiteľovi v súlade so zákonom o ochrane spotrebiteľa.
(2) Užívateľ a Poskytovateľ potvrdzujú okolnosti podľa ods. 1 písomne v čase dodávky vlastnoručným podpisom, pokiaľ nie je dohodnuté inak.
(3) Užívateľ a Poskytovateľ sa dohodli, že požiadavky ods. 1, sa musí splniť, ak osvedčenie vydáva osoba, pre ktorú možno z toho odvodiť, že odovzdá informácie spotrebiteľovi – zmluvnej strane.
VII. ĎALŠIE PODMIENKY
Art. 17. Dodávateľ je povinný dodať a dodať tovar používateľovi v lehote určenej pri uzavretí zmluvy.
Art. 18. Užívateľ je povinný skontrolovať Tovar v čase dodania a dodania Dodávateľom a ak nespĺňa požiadavky na okamžité informovanie Dodávateľa.
VIII. OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV
Art. 19. (1) Poskytovateľ prijíma opatrenia na ochranu osobných údajov Užívateľa v súlade so zákonom o ochrane osobných údajov.
(2) Poskytovateľ pošle údaje z bezpečnostných dôvodov osobných údajov Užívateľov iba na e-mailovú adresu, ktorú Užívatelia určili pri registrácii.
(3) Poskytovateľ akceptuje a oznamuje Zásady ochrany osobných údajov na svojej webovej stránke.
(4) Užívatelia súhlasia s tým, že Poskytovateľ má právo spracovať svoje osobné údaje potrebné na vykonanie objednávok v e-shope a na plnenie zmluvy.
Art. 20. (1) Poskytovateľ má kedykoľvek právo požadovať od užívateľa, aby sa identifikoval a potvrdil pravosť každej z okolností a osobných údajov oznámených pri registrácii.
(2) V prípade, že Užívateľ z akéhokoľvek dôvodu zabudol alebo stratil svoje meno a heslo, má Poskytovateľ právo uplatniť oznámené Postupy na stratené alebo zabudnuté mená a heslá.
Art. 21. (1) Poskytovateľ môže zmeniť a doplniť tieto všeobecné obchodné podmienky, ktoré poskytovateľ náležite oznámi všetkým používateľom, ktorí majú registráciu. (2) Poskytovateľ a Užívateľ sa dohodli, že akékoľvek doplnenie a zmena týchto Všeobecných obchodných podmienok bude mať na Užívateľa účinok po výslovnom oznámení Poskytovateľa zo strany Užívateľa a ak Užívateľ v stanovenej lehote 30 dní nevyjadrí ich odmietnutie.
(3) Užívateľ súhlasí s tým, že všetky vyjadrenia Poskytovateľa týkajúce sa zmeny týchto Všeobecných podmienok budú zaslané na e-mailovú adresu uvedenú Užívateľom pri registrácii. Užívateľ súhlasí s tým, že e-maily zasielané podľa tohto článku nemusia byť podpísané elektronickým podpisom, aby boli voči nemu účinné.
Art. 22. Poskytovateľ zverejňuje tieto Podmienky poskytovania služieb na svojej webovej stránke spolu so všetkými ich doplneniami a úpravami.
Art. 23. Tieto všeobecné obchodné podmienky používateľa s poskytovateľom zanikajú v týchto prípadoch:
pri ukončení a likvidácii alebo bankrote jednej zo zmluvných strán;
na základe vzájomnej písomnej dohody strán;
jednostranne s oznámením jednej zo strán v prípade omeškania druhej strany;
v prípade objektívnej nemožnosti jednej zo zmluvných strán splniť svoje povinnosti;
pri zabavení alebo zapečatení zariadenia verejnými orgánmi;
v prípade vymazania registrácie Užívateľa na stránke E-SHOP. V tomto prípade zostávajú uzatvorené, ale nesplatené predajné zmluvy platné a vynútiteľné;
v prípade uplatnenia práva na odmietnutie podľa čl. 55, ods. 1 zákona o ochrane spotrebiteľa. V takom prípade sa ukončí iba zmluva o dodaní objednaného tovaru, ak sa právo na odstúpenie od zmluvy uplatňuje na príslušnú kategóriu tovaru.
Art. 24. Prípadná neplatnosť ktoréhokoľvek ustanovenia týchto Všeobecných podmienok nezbavuje celú zmluvu neplatnosti.
Art. 25. Právne predpisy Bulharskej republiky sa vzťahujú na záležitosti, ktoré nie sú v tejto zmluve vyriešené a ktoré sa týkajú vykonávania a výkladu tejto zmluvy.